Chest dizionari al vûl completâ il panorame de lessicografie furlane e deventâ il dizionari di riferiment de lenghe furlane.

Tra i siei obietîfs principâi a son la descrizion analitiche des acezions e la presentazion di esemplis cjapâts, pe plui part, de produzion scrite de lenghe furlane.

I dizionaris plui impuartants che a son stâts fats fin cumò a son ducj bilengâi: Pirona, Nuovo Pirona, Faggin a son dal furlan al talian; Tore Barbina, Nazzi, GDBTF a son dal talian al furlan; Nazzi, DOF e altris a son tes dôs direzions, simpri jenfri furlan e talian; altris ancjemò a son jenfri furlan e altris lenghis.

Chest dizionari invezit al è dut par furlan, tes jentradis, tes definizions, tai esemplis e v.i.: e je une carateristiche che e je normâl tai dizionaris des lenghis plui dopradis, ma par furlan, par vie de sô cundizion di minorizazion, une opare di cheste sorte e mancjave ancjemò.

Dopo di une lungje fase di preparazion dal corpus etichetât de lenghe furlane e di ideazion, la fase operative di chest progjet e je tacade tal mês di Avrîl dal 2019 e i lavôrs a van indenant ore presint.

Te version che e je cumò in linie a son:

  • lemis: 6.933
  • locuzions e espressions polirematichis: 4.422
  • acezions totâls: 36.426
  • frasis di esempli: 51.349